i know who killed me

kg-konsum är bra. jag hade tagit morötter. halvkilospåse. så ser jag hur kassörskan rotar under kassan och sen drar hon ett kort. när jag komemr hem kollar jag på kvittot och då står det medlem vid morötterna. så den snälla kassörskan drog ett medlemskort åt mig. jag funderade starkt på att gå tillbaka sen och säga att hon va en snäll människa men jag satt så bra i min soffa. eller ja, sofies soffa haha.

julfesten är på bigbowl i år! ooohyees! det hoppades jag på redan förra året men nä då blev det danne stråhed men detta året så blir det riktigt partaj. undra om citygross står för garderoben eller om vi måste ta med 14 kr?

lindsay lohan har faktiskt talang. jag tycker det. het är hon också. hoppas hon mår bra snart.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0