skadad

det är så ironiskt, eller vilket ord som nu passar. jag har känt mig lite försoffad på senaste. känt mig lite plöfsig. men igår så tänkte jag att jag skulle ut och springa på morronen. fast så blev inte fallet eftersom alla mina träningsgrejer är i stp. syyynd! men så tänkte jag att idag kan jag väl iaf göra lite cirkelövningar. alltid bra ju. trodde jag! men så börjar jag göra sån där 90 graders gång. de gör väl ni magentagänget fortfarande på träningarna? hur som helst så efter typ fem steg så knäcker det till i mitt knä och jag bara trillar. nu värker det i min knäskål. ska göra bananpannkakor nu, trösta mig med.

men håll med om att det är ironiskt att jag skadar mig när jag håller på med lugn och harmonisk träning i mitt vardagsrum/sovrum.. suck!

summasummarum så är det någon högre makt som inte tycker att jag ska träna. men jag saknar känslan efter träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0