ner med kg-netto!

jobbig dag. vaknade mitt i natten av att någon spelade gitarr. sånt miffo! upp tidigt och tog tåget till hässleholm med marie. där proppades vi fulla med info på gotlänska. ganska söt va han. hihi. vi fick vars en tialott av honom och jag vann 10 kr på den! haha sen hem vid fem och diskade och sedan mecka jag med massa tränargöra.

helt slut i huvet slängde jag mig i soffan och kom på att jag måste handla. orkar inte... målet fick bli att handla innan det blev mörkt ute. för jag vägrar gå ut själv när det är mörkt. ner på konsum och handlade dyrt toapapper och dyr juice, men jag bojkottar klostergårdens netto! skabbigaste affär jag varit i, med tråkigaste och fulaste kassörskan ever!

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du flyttat till klostergården?

2008-09-11 @ 19:46:04
URL: http://mariakvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0