myskväll

ja, som linda skrev var det ju brandlarm på cg. jag fick panik. jag hitta inte hur man låste ena kassan i service så jag tog ut hela lådan och slängde in den i rummet bakom och låste dörren haha. helt svettig återvände jag sen och där stod en tjej och vifta med en cd. "du hinner väl hämta skivan till mig innan vi går ut?" eeeh.. idiot. "de brinner" sa jag bara. fast fullt så dramatiskt var det inte. det va något på lagret som hänt. men ingen eld.

idag handlade jag mat. 481 spänn! looord. jag måste börja köpa det nödvändligaste och inte allt jag vill ha.

400 000 dör varje år av fetma. hur sjukt är inte det. det är deras fel att massa andra dör av svält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0