lördagkväll

nu är jag trött på mackor med räkost eller korv till frukost. imorron ska jag köpa flingor.

i morse så dammsuga jag. och när jag dammsuga vid fönstret så såg jag en geting ligga död där. istället för att dammsuga upp den, som jag borde gjort, så tog jag den med fingrarna och då klistrades gadden fast i min fingertopp. sen har det kliat i min fingertopp hela dagen. diana säger att getingar tydligen kan stickas när dom är döda också. haha

efter jobb stod jag och hängde på james. skulle med bussen alltså. och då sitter där en massa "fucking emos" (som en lite kaxig kille skrek till dom) och dricker svart guld. sen kommer en tjej fram till mig.
- uuursäkta! har du limm i din väska?
- limm?!
- ja?!
- nej...
- ååh... tjejer hon hade inget!
mammas kommentar på detta va "ja, dom skulle väl sniffa det"

på tisdag börjar helena på cg! jag ska lära henne allt jag kan.

nu ska jag poppa popcorn och se på en film jag köpte idag, haja läget! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0