håll käften!

jag hatar mina grannar. varför kan jag itne ha nån snygg kille el nån söt tant som bakar bullar. eller varför inte en bree som är idealgrannen? nä, mina ska ha genrep med sitt band kl 12 på natten en vardag. ställa till med bråk i hallen och just nu spelar min ena granne rockmusik. har dom ingen klocka? jag är mån om min husfrid och sömn.

en annan hemsk sak är att stp har blivit en gangsterstad. jag är rädd. dianas 12årige bror cyklade hem till sin mormor mitt på dagen förra veckan. men han kom inte hela vägen fram för han blev nedslagen av några killar. 13 år va dom. helt sjukt. och kerstin i delikatessen blev nerslagen och rånad borta vid stanstorpskolan en fredakväll. slet ner henne från cykeln. vad händer med vår söta lilla skånska småstad?

imorron ska helena och jag ta bussen tillsammans till cg. där ska hon söka jobb.det kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0