föräldramöte

ibland undrar jag. det finns såå många människor jag inte förstår mig på. detta är för att dessa människor helt saknar hyfs och empati för andra. jag beskyller inga föräldra, knattetränare eller lärare för dålig uppfostran för de försökte nog så gott de kunde. det finns också vissa saker som ingen lär en utan som sunt förnuft och respekt för andra människor borde komma av sig själv.

nu vann helsingborg. de va ju fan. jag märker till min stora glädje att jag har en kanal med mff matchen på. så förlorar dom. stackars dom.

körde idag, sen shoppa jag med ppernilla och jag klagade på hunger. vilket resulterade i att vi gick in på grafitti. jag är som kanske vissa vet inget fan av bakad potatis. aldrig förstått hur man kan äta bara potatis till lunch. men dom har ju kycklingsallad med potatis och jag tycker att deras potatisar är de godaste bakade potatisar jag ätit. men när vi står där i kö så kollar pernilla på klockan och utbrister "ska vi inte gå till jensens? klockan är ju bara tre." åååhjo. fyfan va gott med en flankis med massa platta potatisar och bearnaise.

jag köpte två flaskor parfym för en expedit sa att min parfym var utgående vara. oohnoo! även en rosa tröja och en guldig väska. när jag tog den rosa tröjan tänkte jag "ska jag ta den i svart kanske? jag har ju så mycke rosa." men nej! man kan inte få för mycke rosa kläder om man nu tycker det är fint. sådeså.

sedan var det föräldramöte. brukar vara ganska trevligt, men denne gången va jag lite nervös eftersom vi blivit hårdare. det var dock bara två föräldrar som ifrågasatte surt och de gavs svar på tal och sedan skiter jag i vilket för det är jag som bestämmer i slutändan. livet är inte en dans på rosor, man kan aldrig vara alla till lags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0