bad day

idag har jag varit på riktigt dåligt humör. olika orsaker. men de som frågat har jag ljugit rakt upp i ansiktet, sådär som det ska vara. "det är braa"  utom till helena "bra! eller ska jag vara riktigt ärlig sååeeh.."

btw träffa jag en 92a på bussen, nämner inga naamn, same shit. våra blickar möttes och jag öppnade munnen för att säga hej. då tittar hon bort. jag stänger min mun igen, kände att hon inte var värd mitt hälsande. för jag var ju tydligen inte värd hennes.

jenny p är anus. från och med idag är det no more mr nice louise. shes going dooown.

jag har en ny (o)vana efter stängning på jobb. jag vandrar vägen ner mot james, sticker inom nöjes och köper naturgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0