att bo själv

igår stötte jag på ännu ett ilandsproblem i lägenheten. jag skulle öppna en konserv med minimajs men jag fattade inte hur hennes öppnare funka. stupid. men mamma skulle hit på kvällen så hon tog med vår ena hemifrån.

sen måste jag komma ihåg att stänga fönstret på tisdagskvällen för på onsdagsmornar så kommer tydligen sopbilen och den vaknar man av, märkte jag.

idag ska jag fixa med allt jag inte hunnit fixa med och jag ska diska och städa. trååkigt. sen ska jag ner och fika med studenten charlotte. men nu ska jag avnjuta mitt kaffe och fortsätta kolla på barnprogrammen. jag har hittat en barnkanal haha just nu är det pingu.

mr och mrs hippo sitter på min soffa

Kommentarer
Postat av: linda

min anställning har ju gått ut på nyårsdagen också, men tja jag lär väl stå där ändå.. haha joo det kommer vi helt säkert göra

2008-09-03 @ 14:22:58
URL: http://grundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0