your disire

den nya venus breeze är så jävla bra. dom där lila kuddarna bredvid rakbladen löser upp sig i vatten och blir sånt slem så det blir helt len när man rakar. asbra, vem kom på att ha slem på hyveln? hon borde få löneförhöjning. fast det är klart, hon är säkert stenrik. men jag rekomenderar venus breeze, för man slipper sånt annat lödder.

nu kan man ju tro att jag blir sponsrad av venus för att göra reklam här. ja, så är fallet. jag fick ju faktiskt hyveln när venus var på jobb och hälsa på. sweet!

idga köpte jag en jättefin väggklocka. impulsköp. den va rosa och hade fjärilar.

vi hörs imorron folks!

Kommentarer
Postat av: pillan

grattis grattis grattis!

2008-10-22 @ 16:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0