hell yeah

jag har väl alltid varit lite efter. men det slog mig precis. hårt som fan. och nu slutar inte tårarna rinna.


jag har aldrig varit ett fan av choklad. kexchoklad går ner. och chokladsåsen till marängsvissen. men aldrig i mitt liv att jag gått och köpt en 200 gram maraboukaka. igår gjorde jag detta. jag köpte den nya amigos. krossade sombrerochips i. den är gooood! jag förstår inte, fast förklaringen är väl att det är chips i, min melodi. men jag kan bara äta 3 bitar irad. så det kommer väl räcka länge.

oroade mig för matchen igår mot malmö fbc. dom kom trots allt tvåa förra året. och vi har en trupp på 17 spelare och på pappret igår skulle jag komma med 9 st. varav 2 ordinarie backar och en ordinarie center. ball! paniik. plus att supermålis var sjuk. kaattastrof. men sån match det blev. 2-1 till oss, riktig krigamatch, en lagvinst.

Kommentarer
Postat av: linda

göttans med vinst!

2008-10-12 @ 16:11:14
URL: http://grundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0