sen kväll med grannen

igårnatt låg jag och vred mig för jag kunde inte somna. sen när klockan var typ 12 så hörde jag några konstiga ljud. "ohno!" tänkte jag "nu börjar grannen under repa med sitt band igen" men nää, så var inte fallet. de konstiga ljuden utvecklades snart till stön, gnisslanden och rent av höga skrik. jag hoppas verkligen att det var ett one night stand och inte en ny flickvän. jag behöver min sömn, inte höra andras njutning. två ggr om tillomed.

när jag körde hem från pillan and rockys place så hade jag en polis i ändan. så lugnt och exakt på farten har jag inte kört sen uppkörningen. för en liten stund undrade jag om han skulle stanna mig för jag hade isig ruta på passagerarsätet. men sen svängde dom av. dom hade kanske, kryss i taket, något viktigare för sig.

imorron ska jag vara snygg pirat, så snygg som bara johnny depp kan vara. jag ska vingla likadant som honom med.


Kommentarer
Postat av: pillan

du var snäppet snyggare! : )

2008-11-02 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0