kaffedag

det är poker på tv4 sport varje kväll verkar det som. löjligt. poker är roligt att titta på, inte det jag menar. men poker är ingen sport. så varför tar de tid på sportkanalen?

idag är jag ledig. skulle övn.köra men jeanette ringde och sa att hon och christer skulle till sthlm, lite så sista minuten. så nu vet jag inte vad jag ska göra med förmiddagen. har gått igenom några simpsons avsnitt på datan och rensat den lite på skitfiler. nu är jag hungrig och ska nog koka nudlar samtidigt som jag kollar på bollibompa.

när jag tittar ut är det droppar på mitt fönster. undra om det regnar ute eller det bara är här uppe på 8e våningen. isf så ska jag kolla på film och tända ljus. kanske läsa lite i teoriboken för att färska upp minnet.

sen ska jag laga mat igen. för jag kommer vara hungrig sen. sen ska det vara förfest här. vem har studentlegg? välkomna.

Kommentarer
Postat av: Sherm

Det är onsdagsfylla nästa vecka! Du ska med

2008-10-15 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0