powerbox

total lycka är när man slår p94 med 5-1. indeed. total lycka att se grabbarna utklassa i boxplay. robban frågade mig på skoj varför itne vår box hette powerplay också. eftersom vi hade sån power. så jag har from now on döpt vår box till powerbox. total lycka är att jeff är tränare för p94. total lycka är också att se ens orädda målvakt göra superräddningar och slänga in sina små fingrar bland fyra klubblad. total lycka är att se en lucka och tänka hoppas att backen ser den. och sedan placerar han den stenhårt i just den luckan. jag älskar er. ni är värda att lägga klubban på hyllan för.

matchen blev 5-5 linda. vaad häände? jag ska aldrig spela på matcher igen. det var en lögn. heeelvete.

jag försov mig idag. första gången jag kommit försent till jobb. skulle börja nio. jag vaknade tjuge i nio. tar bussen nio. når kassalinjen tjuge över nio.

jag behöver städhjälp.

Kommentarer
Postat av: taip

haha powerbox, de va fyndigt!

2008-10-07 @ 00:53:54
URL: http://taip.blogg.se/
Postat av: pillan

det får bli min totala lycka också. hoppas du gav fingret : )

2008-10-07 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0