lett å vinne

jag vann 20 kr på min keno jag spela på. så jävla glad. betalade bussen med den tjugan. keno är roligt. så nu har jag spelat på samma nummer igen. snart är jag väl spelberoende. men det är för fan kenofestival och man kan vinna 30 miljoner varje dag! hoppet är det sista som lämnar en människa.

många människor är tragiska. vissa mer än andra. vissa myycket mer än andra. gubbjävel! patetiska gubbjävel! jag fasar inför julen nu, när folk blir som mest stressade. nästa människa som får mig att gråta ska jag slå rakt i ansiktet, når jag inte så spottar jag. det förtjänar dom jävlarna.

denna helgen blev det slagt ggr 2. nä, jag skäms inte. haha men det kommer dröja innan jag har dubbelutgång på en helg igen. man måste inse att man börjar bli gammal haha

patrik 1,5 är sjukt bra! se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0