when i ruled the world

igår fick jag 174 poäng på bowling på nintendo wii. jag tycker det är gaanska bra. =)

när jag precis klarat körkortet så ringde jag körskolan och frågade var jag skulle ta vägen. då sa hon att jag skulle köra tillbaka bilen till körskolan själv. wooho! jag hoppade in i bilen och drog på radion. då kommer viva la vida med coldplay. den som johan sjöng i idol en gång. jag körde och skrek-sjöng med samtidigt som jag grät. av lycka.

nu har den låten kommit tre ggr när jag kört och jag får samma glädjekänsla varje gång. det är min körkortslåt och jag ska lyssna på den varje gång jag känner mig lite down and out. den har ersatt japanska hey jude ungen.

idag var det första gången på lääänge som jag inte satte alarm och sov tills jag vakna. det var behövligt och välförtjänt.

enjoy!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis vännen=) såå kul för dig!!Kram

2008-10-25 @ 18:26:55
URL: http://anderberghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0