inbrott i lägenheten

snygg man blev på körkortet! eller EJ.

sjukt kul träning idag. jag hängde inte med på timmies svinhårda passningar men några snygga mål gjorde jag allt. på sajland! som är min lilla idol. men han ansträngde väl inte sig.

för andra gången denne veckan har jag trott att jag börjar 9 och kollar kalendern och ser att jag börjar 12. haha lycka!

när jag kom hem innan så gick jag runt och mecka lite sen råkar jag kolla mot fönstrena och där står fanemig tre rosa krukor med tre olika coola, knäppa rosa växter i. en har rosa ludna korv blommor som hänger ner. en annan ser ut som en papegojblomma, fast det inte är det. den sista ser ut som en kaktus med rosa ploppar som ploppar upp. men så paff jag blev! hurfaan hamna dom där?


trög som jag är tar det nog nån sekund innan jag inser att mamma och pappa varit här. de har ju extranyckeln. och inlägget igår var ju om att jag bråkat med dom. om ingen fatta det. nu hade dom nog dåligt samvete. ja, för jag hade ju rätt. men vad glad jag blev nu! they know me too well.

synd bara att blommorna kommer dö inom kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0