just dont know

när jag hade körlektion så hade jag en praktikant i baksätet som ska bli körlärare. så satt min körlärare och berätta för honom om mig och säger "hon säger så mycke roligt, en gång fråga jag vem hon kört med förra lektionen och då sa hon att hon inte kom ihåg vad han hette men att han hade långa näshår höhöhö" så satt dom där och skrattade åt mig. ball, när man försöker koncentrera sig. sen säger han "ja, men det måste va nisse för han har faktiskt långa näshår"

jag läser att det tydligen ska korkas upp osv ikväll. i need that. när jag tänker efter så drack jag inget förra helgen så jag har en tillgodo på det. så jag ska nog ta mig ett glas vin. ja, ja det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt "föräldramöte" inlägg va mycket bra1

2008-10-02 @ 14:16:32
Postat av: Anonym

oj, det va jag // linda

2008-10-02 @ 14:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0