willy:s

jo, det var såhär. jag glider in på grossen kl tre. det är kaaaos. långa köer, stökigt i service, ciggen är inte klara, inga beställningar,  kaos kaos. okej willys öppnar 6 tänkte jag. då kan jag andas. ICKE! så sjukt mycke kunder och jag bara strör lappar omkring mig och jag hinner inte förbereda nåt eller städa. ush! hate it. lapparna ska ligga på sin plats, det ska vara gott om korv i byttan, gott om cigg i hyllan. inget är som det ska.

telefonen ringer. typ 20 signaler går. "aaah ska inte idioten ge upp?" tänker jag och ser en lucka mellan kunderna och svarar. "hej! det är gunnar varför svarar du inte?" haha "för det är kaos här". han blev sjukt glad och ville prata med johnnyboy, misstänker att han ville höra om siffrorna från dagens försäljning.

vid sju eller nåt komemr en skrattande gubbe fram till mig. "hihi de fick utrymma willys! hihi nu kommer väl alla hit" "vaaa! lås dörrarna!" skämtar jag tillbaka. men sen undrar jag vad han menar. jo brandlarmet hade gått på willys och de fick utrymma. maaahaha katastrof.

jag vill be alla att hålla en tyst minut för de stackars människor som säkert jobbar fortfarande med att lägga tillbaka varor från övergivna vagnar i denna stund.

Kommentarer
Postat av: linda

en tyst minut!

2008-11-19 @ 23:41:38
URL: http://grundstrom.blogg.se/
Postat av: pillan

ja, och det lär ju vara en hel del. i denna stund är jag sjukt nöjd med mitt beslut. haha. jag hatar verkligen sånt.

2008-11-20 @ 10:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0