booooring

jag har varit trött och gnällig alldeles för länge nu. jag kommer aldrig upp på mornarna när jag ska. ingen ork alls. det låter kanske normalt men jag menar att jag kommer verkligen inte upp. försover mig ofta. jag är trött på det och tänkte att det kanske beror på vad jag äter. så idag börjar min sunda kost. åt en banan och knäckebröd på jobb och till middag lax och pasta med svamp, paprika, morötter och avocado. jag hoppas jag är back on track snart.

ledig imorron. behövs. här börjar bli lite stökigt och diskberget växer. jag hatar att inte ha diskmaskin. diska är verkligen inte min grej. ska fixa de stackars naglarna imorron också. hoppas hon har nån rolig färg. efter det ska jag leta upp en vinterjacka, den jag har har hängt med för länge. vill inte ha svart heller.

imorron blir det hembakade kanelbullar av spjuth på träningen. jävligt satsigt. han försöker nog övervinna mig. för rulltårta är inget avancerat. det tar ju bara typ 10 min att baka. men kanelbullar! dom ska jäsa och knådas och gräddas. tror jag.


btw har ceasardressing utgått ur dressingsortimentet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0