poooop

ohmygod. jag svarade ja på två fler än linda.

btw så skrev jag det om trosorna igår som jag gjorde, för jag trodde linda skulle skriva dagens cg. men det gjorde hon inte och då fattar man inte heller.

det  var så att en kvinna, 40 år, hade klagomål. hon hade kommit till cg för att köpa kött men hade inte köpt något för hon hade fått avsmak. det var så att en anställd i köttet hade randiga tangatrosor under sina vita genomskinliga byxor. osmakligt! tyckte kvinnan. skrattretande, tycker jag. eftersom man inte ser hennes trosor om hon inte lutar sig långt fram och man glor henne rakt upp i gumpen.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Är detta Johans randiga tangatrosor du skriver om?

2009-03-06 @ 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0