randiga trosan

undra hur det blir nu när willys öppnar. jag jobbar kväll då. det brukar ju va lite sådär halvglest mot småtimmarna. undra om det kommer vara mer åt folktomt hållet på onsdag? jag fick ett willysreklamblad idag. dom har faktiskt en ljusslinga med änglar som lamopr. jag hade kunnat tänka mig att folk åker dit bara för att köpa den. I know I will. fast å andra sidan kanske inte folk gör så, tur att inte alla är som jag. då hade ljusslingan tagit slut fort.

jag kommer aldrig förstå mig på fors.

på tal om att inte förstå sig på, jag kommer aldrig förstå mig på stps vrickade befolkning. sen när blev randiga trosor osmakligt? inte för att jag äger några men jag ska fan åka och köpa mig ett par nu. sen ska jag ha dom på huvet på arbetstid. jag ska inte ha dom på vanligt sätt för det är ju vrickat och osmakligt om något!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ohh, vad roligt att du tyckte det =) Det är min farmors recept! Ha en bra Tisdag.

2008-11-18 @ 07:23:54
URL: http://emeliiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0