love hurts

igår fick jag mycket gjort. skulle hitta present till mamma, men hitta mest till mig själv. måste sluta impulsa. fast å andra sidan är jag värd det. som jag allt för ofta tänker. hittade såklart nåt till mamma med. i slutet.

sen bakade jag rulltårta. senast jag bakade var på hemkunskapen i högstadiet. men det var mycke lättare att baka rulltårta när det inte hängde någon över ens axel med stränga ögon. ja, jag var rädd för båda hemkunskapslärarna. pia var helt okej tills jag torkade av spisplattorna med disktrasan. då bröt helvetet löst. sen dess var jag rädd för henne haha.
rulltårtan var uppskattad iaf. "hembakad tjejkaga" som sajland sa. det är mysigt med fikorna innan träningen men jag börjar fundera om dom är så bra. jag fick håll på uppvärmningen.

chrille har frågat mig om att hålla i lite träningar. jag har inte velat men varje träning så är det något jag anmärker på. så igår sa jag att jag kan visst hålla i några. om dom lyssnar på mig. kanske lite svårare att lära gamla hårdrockshundar att sitta men nu ska vi vinna korpen!

jag hitta en perfekt lägenhet som är i samma hus jag bor i nu. men inte fan finns det någon chans att jag får den när jag inte stått i kö i tre år. inflyttningsdagen var dagen efter att jag måste lämna denne. borde insett att det var too good to be true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0