körupperafuckingjävlakycklinghelvetenigumpen

Hush little baby, dont say a word
And never mind that noise you heard
Its just the beast under your bed,
In your closet, in your head
jag saknar dig, rape me.. jävla idéer att sätta lösen. hur kunde jag bli så beroende?

sån skitväder idag. för en gångs skull ,så känner jag för att sjuka mig från jobb. det är fan inte ofta.

att hålla i korpenträningen var en liten upplevelse. de är lite mindre smarta än mina grabbar men det gick med lite slow utförlig förklaring. sen va kaptenen, aka johnnyboy, sjuk så jag utsåg timmie till min bitch, så han fick hålla i uppvärmning osv.

igår körde jag inom mcdonk efter träningen. sjuka jävla vanor jag ligger inne med nu med bilen som redskap. men mcdonk ligger där såå fint. jag tar alltid hö ut från hagalid och sen kommer man till 108an. efter det så kommer mcdonk på hö sida. och de är så trevliga där. man ska gynna trevlighet. det är därför jag kör dit. yes.

sen förde jag över allt från gamla dellan till min nya della =) alltså, jag har fått ny data..den är dock grå, jag ville ha en rosa. me den är hundra ggr snabbare än gamla dellan. det får duga.

vi ses ikväll! jag slutar åtta men ska se vem som har lappen. tänk så är det jag, då går jag tidigare.(pssshy, dont tell ) =) vill ju inte missa början av idool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0