i have a dream

jag glömde stämpla ut idag. påminn mig om att jag ska skriva en lapp imorron någon.

just nu önskar jag att jag hade oboy hemma. och mjölk, för det har jag inte heller. och sen hade jag velat kura ihop framför en film och mysa. men det är klockan för mycke för om man ska jobba imorron. fast mest är jag egentligen bara sugen på något, vad som helst. popps kanske..

men helst av allt skulle jag vilja bo i ett rosa hus som min byggare till man byggt med våra tre barn och ha en gul lamborghini på uppfarten. en matchande hundkoja plus en vit fluffig hund.

det blir nog popps ändå.

nu ska jag skriva packlista till stockholm. tre days, blir inte så lång lista. men jag gillar listor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0