bajsonsdag

kan denna onsdagen bli värre? eller ja, dagen har varit bra. va på willys och köpte ljusslingan med rosa änglar sen köpte jag en vinterjacka och en kofta och tre handdukar. efter det åt jag midda med emelie och sen träning. där roa sig timmie med att försöka träffa mig med bollar hela träningen, utan att lyckas. spjuth, som hade bakat, hade glömt socker i degen så han hade räddat kvällen med kanelgifflar. men hela dagen har genomsyrats av mitt dåliga humör. why? dont know. sjukt depressed.

kan onsdagen bli värre? yes, för nu börja min granne ha sex igen. varför får min fula granne ha regelbundet sex?

när kommer min prins ridande på en vit häst med en ros och räddar mig från 8e våningen? som i pretty woman.

varför lever man i verkligheten och inte i sagans värld?

fuck you real world! imorron ska jag få sår i huvet av jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0