grattis?

stressig dag på jobb. otrevlig mot johnnyboy va jag och sen fick jag dåligt samvete så jag ringde och bad om ursäkt. men å andra sidan hade han inte sett att jag färgat håret. haha vilket ingen annan ser heller men litade på han.

ringde oola innan. där va de fest för fulla muggar. igår hade han varit på samma uteställe som han "snygge" i idoljuryn som för övrigt inte alls är snygg.. vi ska på kändisjakt i sthlm. om jag får som jag vill.

sjukt bra film på sexan nu. en flygolycka som en kille förutsåg. planet explodera. ball att jag ska flyga imorron. fast det ser jag fram emot. ojoj, har saknat att känna marken försvinna och trycket bak i stolen. looovley. borde nog bli flygvärdinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0