vad blir nästa utmaning?

igårkväll var jag ute med sixten i 45 min. jävligt skönt att bara gå och prata lite med honom och suga in kvällsdoften. då och då kom något fyllesvin och störde vår romantiska date men vi brydde oss inte så mycket. fyllesamtal blev det också men det störde. mest roligt. ikväll blir det jag som ringer fyllesamtal. kanske.
jag känner mig verkligen som en allt i allo på jobb. började min karriär i kassan, sen fick jag vara på golvet. efter det lärde dom mig bagarboden, därifrån avancerade jag mig till service baserat på egen nyfikenhet och sen fick jag vara trisstjejen som stod och flörtade med gubbar i en knallgul tröja. sen hoppade jag till frukten och nu nästa vecka ska jag stå och sälja jordgubbar. en sak är gemensamt för alla uppgifterna, brutna naglar.

jag frågade iaf om jag fick ha på mig vad jag ville som jordgubbsförsäljare, men icke. då erbjöd jag mig att klä ut mig till jordgubbe iaf men det fick jag inte för anne heller. men vad vet hon? jag tror att jag hade sålt en jävla massa jordgubbar i outfiten jag tänkte mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0