greys anatomi

pappa kom hem. häver ur sig: "janet är på akuten." ookej, min syster är på akuten. ordet akuten är väldigt läskigt tycker jag. mitt hjärta började ju dunka lite snabbare och olika tankar började rusa i huvet.

min syster är typ aldrig hemma och är hon hemma så sover hon oftast för hon har ett sooo busy life. men när hon inte är hemma så har jag ändå oftast koll på var hon är för jag snokar reda på sånt haha. vi är olika som bananer och potatis typ.
nu sitter hon själv på akuten i malmö för hennes lärare tyckte hon skulle åka dit. det får mig att som överbeskyddande syster att vilja åka in och sätta mig bredvid henne och vända upp och ner på väntsalen för att läkarna ska ta in henne i ett rum. för eftersom hennes anledning att vara där är typ längst ner på skalan av prioritet så kommer hon nog inte hem idag. oj, så hungrig hon måste bli.

men jag kommer inte åka in där för det kommer inte sluta bra. personligen tycker jag att hennes för gamla pojkvän ska åka in och göra mitt jobb.
sån dramaqueen hon är. eller nä de är nog synd om henne ändå. hon har säkert jätteont. hästar är rätt höga. för alla hade väl redan gissat på att hennes akutenbesök hade med hästar att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0