under ytan

att inte känna sig behövd eller wanted någonstans. jobbet, innebandyn, livet. aldrig kännt så innan. vet inte hur jag ska tackla det. ingen förstår för det går inte att förklara.

fick ett mail, droppen som fick bägaren att rinna över, big time. rödsprängda ögon, snart ska man jobba. borde nästan gå dit utan att ta på mitt happyface och göra ett dåligt jobb. men det förlorar jag mest på själv. ska ta på mig rosa saker och mitt happyhalsband. får se om det får mig på andra tankar.

HÅLL KÄFTEN och FUCK YOU är de enda fraserna som maler i mitt huve. vill skrika dom till alla i min väg. men vem är det egentligen man ska skrika det till? vem förtjänar det? stackars nästa kund som säger något dumt till mig.

jag gör allt för deras och min skull nu. svarta fåren. hoppas ni drar upp gylfen för snabbt och klämmer kulorna eller sätter mascaraborsten rakt in i ögat. vem det nu är som bestämt saker och ting.

jag hatar av andra orsaker.

over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0