supersaxen sigbritt

idag märkte jag att jag tappat min ena arbetshandske. fan, tänkte jag! turkosa, jättefina. men så gick jag och kollade på hyllorna och min sorg blev kortvarig för där låg minsann ett par lila handskar =) woho!

igår åt jag några snacks som hade 0% salt och 2% fett.. meningslöst? yes. gott? noo.

i lördes var det helenas andra gång i stp. men första gången va hon bara hemma hos mig. denne gången gick vi till grossen och hon fick se mer av underbara stp. när vi kommer till sockerbruksparken så luktar där ju alltid illa. det är ju den där dammen som är sur där breve.

- ush va här luktar!
- ja, det är en damm som är sur.
- jaha, synd för parken är ju så fin, så luktar här så.

iiinte illa att stp får komplimanger för en fin park av en lundensare. dom är ju helt kära i sitt lund. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0