spit it out

vaknade idag efter en mardröm och visste att detta skulle inte bli en happy day. men eftersom många av mina favoriter jobba så va jag inte sur helatiden. kunde göra lite som jag ville och avreagera mig i form av skitsnack. jag erkänner jag snackade lite, men allt var sant. jag kommer att forever and ever irritera mig på jp, vilken grå person! och jag blir så irriterad på att det finns så många korkade människor som handlar. var tog intelligensen vägen? ja, själv är jag nog smartast av alla.

jag kommer sakna liselotte!

idag fick jag hjälpa janet att klä sig. hon får ha mammas tröjor för dom är större i ärmarna så gipset får plats. stackare. tur mamma också handlar på gina ibland haha
   
btw så har jag en svinsnygg körlärare. tillomed pappa sa "din lärare är snygg" haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0