spela allan

vilket är ditt bästa skönhetsknep? frågade sydsvenskan några minglare på stan.
allan mårtensson, 82 år:
- jag rakar mig i alla fall. det gör jag varje dag, fast inte idag.
sen gnider jag in mig med något fint rakvatten.
men jag har tappat håret på huvudet! fast det gör inget.
när man är 82 år kan man inte begära så mycket.

skön gubbe i sina bästa år.
jag har köpt varenda film som kommit varje vecka med aftonbladet av midsomer murders. jag är ett stort fan. jag har räknat ut att hittills har jag spenderat 1475 kr på detta. när min samling är komplett med 43 filmer så har jag pungat ut med 2537 kr. ja, är man dum i huvet så är man. fast sen köper jag alltid filmen utan att köpa tidningen vilket man egentligen måste och då har jag egentligen tjänat 430 kr. haha

efter 43 filmer så borde också alla i midsomer vara döda.
igår sa en tant med bara en arm till mig att jag hade "hemskt härlig somrig färg" på mina naglar. därför hänger färgen med en dag till. vi får se på lörda.

Kommentarer
Postat av: pillan

den kommer inte med aftonbladet? : )

2008-05-16 @ 18:45:14
Postat av: Louise

äh hur ska jag veta. jag köper ju inte den.

2008-05-16 @ 21:50:46
Postat av: nina

haha, allan :)

2008-05-17 @ 16:40:08
URL: http://ollhage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0