sanning eller konka

kollade på sanningens ögonblick. killen fick frågan "är din flickvän den bästa sexpartnern du haft?" hahha hata detta program. men ändå kollar jag på det om tvn råkar va på. helt sjukt att det bara går ut på att förstöra individers liv. en vecka pajja dom ett 5 år långt förhållande.

ja föresten svarade han ja på frågan och klarade det. hans flickvän såg sjukt nöjd ut. ja, illa om han hade åkt dit på den.

idag kom en kund och skulle köpa ost. det var fel pris och han hade fotat priset på hyllan med mobilen som han visade mig. hade det varit en otrevlig jävel hade jag irriterat mig men han var trevlig så jag såg det som att jag slapp ringa och kolla upp det. man får ju se det positivt.
 
har sagt ja till två tider till nu och efter tisdag så har jag jobbat 9 days irad utan en ledighet. jag har ont i min kropp. hade kunnat betala mer än 50kr för en thai massage just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0