oh happy day

jag är så jävla trött in body and mind. sov precis. helt jävla däckad. jag e fan aldrig nöjd. bortskämd jävla unge är vad jag är. klagar över att jag får för lite jobbtider och nu klagar jag över att jag får för mycke. eller ja min kropp orkar helt enkelt inte. imorron jobbar jag 11,5 timme och på lörda 9,5 sen nästa week så är jag inte ledig en ända jävla fisdag. men jag ska ju inte klaga för jag säger ju inte stopp.

just nu puttrar nudlar på spisen och klockan är kvart över nio. är det någon som kan hjälpa mig att få ordning på mitt liv? jag tränar inte, jag äter på fel tider, äter fel mat with no näring in och sover för dåligt.

nu ska jag betala mina räkningar med mina blod, svett och tårar pengar och sen ska jag äta popcorn. för ja, jag vill ha det.
maldiverna? ohyeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0