mat mat mat

jag går in för de här till hundra procent. ikväll ska de grillas en stor jävla köttbit. inga småkorvar här inte! till det ska jag göra min egna favoritpotatissallad innehållande nypotatis, gräddfil, dill, sugarsnaps, rödlök och en liten klutt senap. den ska jag röra ihop lite senare när min huvudvärk försvunnit. till det har jag köpt lite blandad lösviktsallad. på den måste jag ha citronpeppar, för det har annica fått mig beroende av.

till detta avnjuter jag mitt superba australiensiska vin med lila ettikett. haha. har också köpt några strawberry crush men sen blir det vatten när det är slut för jag ska jobba imorron kl 10.

vad jag ska ha på kroppen har jag inte bestämt än.

Kommentarer
Postat av: annica

citronpeppar is the shit!

2008-05-24 @ 14:42:27
URL: http://annicu.blogg.se
Postat av: pillan

hann du ens med vatten? haha

2008-05-25 @ 11:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0