low low

jag är fortfarande liite offside, som man kan säga såhär i hockeytider. inte riktigt mig själv. fråga inte för jag vet inte. de e nog lite blannevann.

igår va de magentafest med allt vad det innebär! inte för vi visste vad det innabar innan men det märkte vi! folk mellan 18 och 50 PLUS, oldboys i magentatröjor, mat med bearnaise, en bar med nationspriser, efterrätt, standup komiker för 50 PLUSare, lammkött, liveband, en packad styrelse och utflippade danser + slagge.
jag gillar det!

- vilket lag ska du spela i då?
- div tvåå.. hoppas jag på.
- jaha! inte vi, vi ska spela i div tre.


"vi provtränar inte, vi provfestar." - ja, jag tycker dom håller måttet.

när jag skulle ta efterrätt så sträckte jag mig efter den största biten kladdiscake. då är det en man på 40 som säger "ska du verkligen ha den största? tänk på figuren, det är snart sommar med bikini osv..." uuursäkta!? lite upprörd går jag därifrån. gubbjävel. men tom försäkrar mig om att han nog menade tvärtom. ja, jag är itne den som är den som tar åt mig.

sen va de slagt. in, ut! ja jag va nog bara där i en kvart. gick ut och ringde min kusin, jag visste hon va ute igår. och hon va på hipp och skulle hem så jag vandrade till hipp all by myself och fick en kille att cykla in i en stolpe haha

ps. jag är inte sillen heller. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0