lediga fredag

bläää! ibland vill man bara krypa in under täcket och gömma sig och låtsas som att allt är bra. man orkar faktiskt bara till en viss gräns. och jag bara gnäller medan dom i burma inte har något täcke alls att gömma sig under.
idag ska jag städa (!) och handla. jag ska till systemet och grossen. kan aldrig va borta därifrån så jag går dit på mina lediga dagar. störda människa. på systemet tänkte jag handla vin för det är så jävla gott och jag funderar på att köpa en extra flaska som jag kan dricka idag för att då kan man kanske glömma allt och vara sig själv för en liten stund. eller var det norrlandsguld man skulle dricka då? sprit löser allt! nä, så tänker en alkis och jag tror ju inte det löser ett piss men för en stund kan jag sitta där och stirra ner i ett glas med australiensiskt vin och tänka att jag sitter på Xbase i sydney och ska träffa abourginer på stan.
 

Kommentarer
Postat av: linda

13.15 tisdagen den 27.de
hur dags ska jag då?

2008-05-23 @ 14:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0