jag hade inte bangat

min far sa innan att han var stolt över mig. eller ja inte rakt ut men jag förstår vad han menar haha. han fråga tex. om jag hade tänkt på att allt jag sätter mig för, det klarar jag av. tar det som att han är stolt. sånt behöver man höra ibland, speciellt när man är lite såhär ur form.

men jag klarar ju inte allt.
imorron är det 7-18 i frukten. bra träning, har fortfarande träningsvärk sen i sist. på tal om träning så sprang jag upp till chefen idag för att jag behövde pengar (efter 45 min i kassan var 2000 i hundralappar sluut) jag blev iaf andfådd och stönade lite. sen berättade jag för henne att jag hade träningsvärk. då bjuder hon med mig på bodypump som hon brukar gå på. motionera med chefen på fritiden? heeell no! mitt svar blev "haha det låter sjukt jobbigt"
jag har mina favorittrosor på mig. "wanna play?" står det på dom lide porrigt. kan man tycka! kanske. men så är inte fallet. de har en bild på tetris fram. inköpta i airlie beach i australia. sköna som fan. fast det är klart, jag bär upp dom sexigt hur dom än ser ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha

2008-05-20 @ 17:43:48
URL: http://ninakhoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0