how looow can you go?

jag säger fortfarande håll käften och fuck you till folk. fast tyst i mitt huvud.

uppdate: p-pernilla informera mig om att det var stps porrstjärnas dotter som jag hjälpte igår. fan va hon är ful och skabbig .hur kan hon få en sån söt dotter? hennes pojkvän köpte iaf kondomer av mig en gång. jag kan inte låta bli att tänka på så hemskt för hennes dotter när hon blir äldre och får veta om sin mammas gamla yrke.

just det! diana lura i mig att det var mors dag i söndes. hon satt och försökte få tag i sin mamma i panik. eftersom hon glömt säga grattis. och jag hade ingen aning om nåt. men några kunder hade köpt mors dag kort. så jag köpte den mörklila orkidéen jag spanat in till mor. kommer hem.
- grattis mamma!
- oj varför får jag den?
- mors dag?
- det är inte mors dag idag...
- nähää...
- men tack så mycke!
mors dag den 25e! för er som inte vet haha

de e så jävla illa. korkat, elakt, orespektfullt, ruttet och jävligt omoget. daaagisfasooner! magenta i mitt hjärta!

jävligt skönt att sova uut idag med avstängd mobil och mörkt i rummet. men jag vaknade dock mitt i natten av att jag glömt att stänga av tvn. eller glömt och glömt. tror jag måste somnat mitt i scrubs. jaja nu har jag druckit två koppar kaffe och är fortfarande groggig. idag blir det iaf road trip med challan och pernilla. (oj jobbigt det här med två pernilla) haha
 pernilla  p-pernilla
tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0