fuji

föresten sa pappa de dära när jag prutade upp tre st till fem. pruta har blivit lite min grej. spelar ingen roll om det är upp eller ner. cilla och paulina gick snabbprutkurs hos mig en kväll. jag guida dom igenom. det dumma var bara att thaithaien kunde svenska hahah

jag är så jäävla trött! 9 days är över. nu slappnar hela min body and mind av. har nog mest ont i huvet och fingrarna. när jag gick där och plockade som en svettig slav så tänkte jag att det skulle vara trevligt om en kändis kom och handlade lite av min frukt. sen helt plötsligt står någon och tar potatis. paula pennsäter! ja hon köper potatis som vem som helst.

sen kom en gråtande rosa liten flicka gående. "maaaammaa!" ååh sötnos. hon tog min hand och vi gick och hittade hennes mor.

jag gillar inte gossip girl. jävligt orealistiskt program som jag somnade till.

australiensisk vägskylt i regnskogen (på tal om ingenting)

dagens bra
: fick två mintpastiller haha
dagens anus: knäckte en nagel när jag plocka upp royal gala. nu blir det tipp på den. helvete!

jag stänger av min mobil nu. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0