fraansk eller glitter?

arbetsveckan börjar idag. tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. och på torsdag börjar jag sälja jordgubbar. akta er! jag är en vass försäljare. hoppas på en fet lön sen också eftersom det blir låånga days.

idag har beda namnsdag. beda är beta på skånska. oj så roligt.

vi går här på slätten å hackar våra bedor.
vi går här på slätten å hackar hela dan.
oooh, vi hackar våra bedor. oooh vi hackar hela dan!
nu är det bara en timme kvaar! kan inte bestämma mig vad jag ska ha så det får bli ett beslut på plats.
ps. puss på dig blondie! glöm inte 12.15 imorra. ds.

Kommentarer
Postat av: linda

tror jag ska ta bort den franska shishishi.. vad gjorde du?

2008-05-27 @ 13:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0