det regnar idag

chefen ringde och väckte mig i morse igen. det börjar bli pinsamt nu. klockan var elva haha "oj! väckte jag dig haha" sa hon som vanligt. "eehm hmm.." svara jag. ja jag erkänner det sällan till henne men tror hon hör det på min obefintliga röst. sen frågade jag "är det måndag idag?" haha så hon tvivla nog inte på att jag är en sjusovare.

har på ett sånt ordleksprogram i bakgrunden. det var inte alls meningen det skulle bli så, jag satt och kollade på gaphalsen rachel ray innan. det programmet innehåller mat.

men hon feststylade programledaren i ordleken sa precis "det är knappt några som är hemma idag, alla är ute i solskenet."  vilket jäävla solsken? de på sånna program babblar alldeles för mycke om sådant de inte har en aning om. vad vet hon som står inne i en säkert skrubbliknande studio utan fönster och är hög på för mycke socker i kaffet?

ordet är btw slipsknut. ska jag ringa och vinna 225 tusen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0