wigaa

idag gick körningen sjukt bra. jag gjorde det mesta rätt och det jag glömde kom jag på sekunden efter. kanske inte i den ordningen det ska vara men bättre att komma på det senare än inte alls. haha. jag va med om många nya saker. barn som sprang över vägen och någon som bara backade rakt ut. "du kommer bli förbannad många gånger" sa mamma. jo, och med mitt temperament så kommer jag säkert ligga på tutan och hytta med näven som en och annan tant.

imorron ska jenny klippa mig och charlotte. och när jag sitter här och tänker så kommer jag på att medan jag tjatat om fotbollsfruar och min dröm att bli det, så sitter jenny där i hjärup och ÄR en fotbollsfru. fast hon har eget jobb och använder säkert inte måns visakort men still, en wiga. fusk.

Kommentarer
Postat av: linda

haha det va min fööörsta tanke också!

2008-06-23 @ 22:58:34
URL: http://grundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0