vad ska vi ha att dricka?

jahaja idag blev en bra dag det med. och bättre kommer den bli! undra vad det blir för krubb.. jag gissar iaf på liebfraumilch i glasen? ja?

(här skulle jag ha infogat tre bilder på ida, challan och mig men det gick inte)

övermycke folk och kvällsposten tog slut.. kaos i kassorna och kaos i jordgubbarna. men jag höll mig till service och där kaosade det inte så mycket. pia och jag är ett radarpar. teamwork heter det!

inga sura kunder heller, förutom en gubbe som lura mig på fem kr. de va mycke folk och jag höll på med en kund så hade gubben liiite väl bråttom för han har ju så stressigt liv som pensionär så han lägger pengar för en kvällan och går. så kollar jag sen, fem kronor ligger där. alla vet väl att en kvällan kostar tio? jag säger då det. vad tjäna han på det? inte mer än fem kronor och ett steg närmare en hjärtattack med allt stressande.

janet ska sova hos jimmy inatt. när hon sa det så tillade hon "asså vi göör ingenting!" mamma bara skratta. jag himla med ögonen. gokväll cykelställ!


spetsat vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0