the show must go on

tosselilla hela dagen. "vi hade iaf tur med vädret". jag och bubben hade dom 16 yngsta att hålla reda på. blev glad som fan för de för de små är liksom gulliga och jobbiga medans de äldre är kaxiga och jobbiga. sen slapp jag alla gnälliga tjejer med.

kul var det iaf! åt nog 5 korv med bröd. tyckte de va synd att slänga. ungar spydde hit och dit och sprang överallt. men med bubbens auktoritet, tror jag det heter, så klarade vi av dom små gangstrarna. jag åkte bara en karusell, virvelvinden. när jag fått in alla barn i vagnar va de ingen plats till mig så jag åkte med en mongolidtjej. jättesöt.

trött som fan är jag. kan inte komma ihåg när jag va såhär trött senast. ville bara hem sen så stack vid halv elva. kommer ut till cykeln. då har nån jävel skjutit isönder båda mina däck! vem går runt med pistoler sådär och skjuter? miffojävlar! jag behöver min cykel. speciellt imorron när det är tight mellan aktiviteterna för mig.

jobb, laserdome, match och sverige-ryssland.

zorro är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0