sommar sommar sommar

känner mig lite dåsig. tuff vecka. sov till ett nu och precis duschat. sen ska jag ta ett snack och sminka mig. den rööda klänningen med vita prickar åker på idag. men bara för den är röd så tar jag inte av mitt rosa tosselilla armband. för sånna ska man ha på sig tills dom går isönder. iaf när man var liten. jag får se hur länge jag klarar det innan jag känner att det kanske blivit lite mögligt.

jag satt och tänkte på vad jag gjort dom senaste midsomrarna. emelies mammas stuga ochen stilla midda för tre hemma året efter det. midsommarn hemma hos challan förra året. sen kan jag inte komma på mycket mer. var jag kanske typ utomlands något år. nä i dont remember. illa detta. ska fråga charlotte vad jag gjort. kanske har vi varit i karlskrona något år?

   
   

Kommentarer
Postat av: taip

eh, tack så mkt för den snygga bilden för mig.. urk!

2008-06-20 @ 14:13:36
URL: http://taip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0