små einsteins

då va swedcamp över. men innan det var över så hann vi med laserdome, speedshooting och två på akuten. en med brutna tår och en som inte kunde andas för hon hade ätit nötter. vet inte hur det gick med dom. får fråga bubba, han som följde med tobbe och rosemarie som följde med elsa. sen var det jag och 92orna och 89orna kvar med de resterande 51 barnen.

småbarn borde inte ha ansvar för småbarn.

btw så skjuter henke 142 och jag 70 haha det är dubbelt så snabbt. men han är gaanska biffig på ett sexigt sätt. haha

jag förstår inte det nya programmet på trean där en tjockis ska äta det en anorektisk äter och tvärtom. det är ju ett bra tanke att dom ska bli friska på sitt vis. jag förstår mig inte på anorexia så mycke men jag kan tänka mig att det inte löser något att tvinga i henne all den fettomaten. och tjockisen komemr nog snart svimma av näringsbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0