sista dagen med zorroborro

okej, det är ögoninflammation.

kl 11.58:
- välkommen till citygross, det är anne.
- hej.. jag har ögoninflammation.
- men louise! man ska sjuka sig kl 8 på morronen.
- men... jag vaknade ju precis.
- hahahah

jag ljög, jag hade duschat också. men det var bara i ett försök att skölja bort skiten med strålen i ögat. men inte fan gick det. apotekets svaga jävla ögondroppar är bluff och båg. börjar tro att det bara är vatten i dom.

zorro behövde gå ut. så jag gick ut med mitt svullna öga en låång runda. inte bajsa han. men när vi varit hemma sen i en kvart då börjar han igen. vi går ut, då passar det att bajsa. klöktes när jag tog upp korven gjorde jag också.

 
haha misslyckat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0