secret window

igår blev bättre sen. jag övningskörde som bara den och det gick hur bra som helst och sen åt vi grillat med en sås som hette gourmet bearnaise med chilli som det var 77gram fett i sen åkte jag till malmö.

men ännu en bajsdag idag. kliar som fan i ögat. antingen har jag fortfarande ögoninflammation eller så är jag allergisk mot zorro i ena ögat. eller är det sån där pollen i ena ögat. vafan.
 

jag har ont i huvet och är trött. sen skulle jag övningsköra och då körde jag nästan in i en vägg när jag backa men shit happens. resten gick bra. jag ska bara undvika att backa. jävla mög.

inte alls laddad. för vad? nä, precis. finns inget att va laddad inför. för det är en tråkig bajsdag idag och jag funderar på att korka upp en vinare all by myself.

undertecknat:
pessimisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0